2 juni 2007

As long as there is Rum.

Så har jag då varit och sett den tredje piratfilmen med fantastiskt charmiga Jack Sparrow i huvudrollen. Jag skulle kunna titta på honom när han springer hela dagen lång.

Jag ska väl inte påstå att själva filmen är ett mästerverk på något sätt, men eftersom jag är en sucker på maffig musik, coola effekter och snygga pirater så går den hem ändå. =)

Söta Kiera tycker jag inte presterar speciellt bra i någon av filmerna, hon biter mest ihop sina käkar och ser hård ut för allt hon är värd.

Orlando är otroligt söt. Det är även Jack Davenport som jag har varit lite kär i ända sen serien This life gick på tv. Den borde visas igen!

2 kommentarer:

Marie sa...

Jamenvisst!! Jag var också lite sugen på Jack Davenport sedan This Life. Fattar inte att de inte kan sända den serien igen, istället för alla B-sitcoms som de kör säsong efter säsong... En annan serie jag gillade var Cold Feet. Men This Life var bättre och först att göra nåt helt nytt då när den nu kom... för typ 10 år sen...

sockerdricka sa...

re marie
Ja, Cold Feet är också bra men ingenting i jämförelse med This life. Den serien är suverän! :)