Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Hade ni inte Discovery mix sedan innan alltså? Kanal 9 skall ni ha, men på den frekvens där discovery mix låg så var det för en del tvapparater omöjligt att få in den, detta gällde alltså apparater som var 10 år eller äldre.Med vänlig hälsning
Com Hem AB
Box 43
Kundservice
Stefan Högman
871 21 HÄRNÖSAND
Tel direkt: 0771- 55 00 00
Fax: 020-55 44 11
kundservice@comhem.com
www.comhem.se
Du skrev:
______________________________________________________________________________
Datum: 2007-09-05 16:55:08
Ämne: Re: Svar från Kundservice på Com Hem
Meddelande: Det där är inte ett svar på min fråga.
Kanal 8 tog den plats där jag tidigare hade kanal9 och nu kan jag inte
hitta kanal 9 vid upprepade kanalsökningsförsök på flera tv-apparater.
Discovery Mix hade inte jag tidigare, eller åtminstone så har jag inte
hittat den kanalen.
Går det inte att kontrollera att vi verkligen ska ha kanal 9 i min
förening/mitt hus eftersom det tydligen är något som är fel.
/Jenny
Då kan man ju fråga sig varför kanal 9 ska ligga på den frekvens som inte går att få in på äldre tv-apparater. Jag kan ju omöjligt vara den enda kunden som inte har superdupernyaplattskärmen Alban.
2 kommentarer:
Halkade in på din blogg på ett bananskal. *ler*
Mysko det där...
Man törs väl knappt nämna att jag har jobbat för detta företag tidigare i just Härnösand - men jag jobbade bl a som reklamationsansvarig... Jag hade en del att göra då kan jag ju säga ;-)
Kram
re kramgo
Haha, kan tänka mig det! Jag blir sådär förbannad att jag känner hur det dunkar i tinningen och jag vill bara åka tid och riva sönder stället! Så tur att du inte jobbar kvar. :P
Skicka en kommentar