31 juli 2005

Tänk att jag från gång till gång hinner glömma varför jag INTE ska skjutsa mina föräldrar någonstans. Mamma sitter i framsätet och håller i sig i dörren och pappa sitter bak och hojtar saker som: "Se upp" Nu är det några som ska gå över gatan där!" och "Händerna på ratten och blicken framåt!". My God.
Jag HAR faktiskt haft körkort i 6 år och jag klarar mig varje gång de inte är med i bilen. Faktiskt.
Det värsta är att jag återgår till tonårsstadiet när jag bodde hemma..

Jag tror jag ska skaffa ett betalnummer och ett organisationsnummer till den 24h dator-support jag tydligen har. Närsomhelst går det bra att ringa och fråga de mest korkade frågor. Absolut. Varför sitter man där och trycker på en massa knappar som jag uttryckligen sagt att man INTE ska peta på? Varför måste man tjata ihjäl mig med grejer som jag lovat att fixa? Jag fixar fan ALLTID.

Åååååh. Nu blev jag irriterad igen. :P

Inga kommentarer: