12 augusti 2005

Äntligen, ÄNTLIGEN är soffbordet borta också. 100kr fick jag. Det täcker iaf annonskostnaderna.. ;) Es lånesoffa är på plats(den ser lite liten ut), bokhyllorna är på plats, soffbordet är på plats. Lite grejer saknas fortfarande men det kommer, det kommer. Det är så skönt att gå in i vardagsrummet och tycka att det är fint, och inte rynka på näsan. *woho* Får hoppas att det håller sig fint och att inte huliganerna river sönder ngt.

Min backspegel har lossnat. Den inne i bilen. Den är inte sönder utan hat slöppt från sin plats på rutan. "Limma tillbaka den med epoxylim vettja!" är de råd jag får, så då är det väl bara att göra det då.. Det känns lite småläskigt, men sure. annars finns det backspeglar man sätter fast med sugkopp på biltema. :D
Undrans om det är olagligt att köra utan backspegel..

2h, sen iväg till jobbet. Denna vecka är det bara jobb. Kvällspass. Usch så segt. Det hela avslutas med ett 12h-pass på söndag. *weeei* Inte nog med att man måste irritera sig på kunderna(korkade jäklar som de är) utan nu finns det 3 irritationsobjekt i personalen som förpestar ens tid på jobbet. Annat var det på min tid när nyanställda drillades hårt och inte släpptes fria förrän de kunde allt. Men så är det inte längre, nejnej. Ut i kassan med dem så fort det går. Ingen kan ngt och det går SÅ jäkla långsamt. My God.

Nu måste jag käka ngt så jag står mig tills det är "lunch".

Inga kommentarer: