20 januari 2006

Jag måste säga att Konstvetenskapliga institutionen är förvånansvärt hi-tech och organiserad, faktiskt mer än någon annan institution jag tillhört!
Det var superduperkoll på registreringen, alla papper där se skulle vara, all info upprepades så alla fick höra osv osv. Vi hade även vår första föreläsning idag med en otroligt duktig professor som skötte sin PP-presentation galant! Det är han nästan ensam om.. Folk är så jävla kassa på sånt där, då ska man inte använda sig av en sån presentation tycker jag!
Det började bra det här iaf och jag hoppas att det fortsätter var skojjigt för vi har jäääkligt många föreläsningar. 3-4/vecka. Det kanske inte låter mycket men det ÄR mycket, speciellt för ett sånt ämne..

Ommöbleringen av sovrummet känns bättre nu när jag vant mig lite. Bordet med symaskinen är dock fortfarande.. fel. Man kanske kan hitta ett som passar bättre, det skulle vara ett man kan fälla ihop på ngt sätt när det inte används. Eller så kanske inte symaskinen måste stå framme jämt, men det är ju sååå praktiskt!
Det är fortfarande lite läskigt att vakna där sängen står nu, allt är så fel. Sängbordet står på fel sida också.. Vilka problem. ;)

2 days to go till möhippa. Vi inhandlade maten idag. MYCKET snacks. :)
Det ska bli svinkallt på lördag OCH snöa - vi ska vara ute hela dagen. Varning för arsel-frys. *brr*

Inga kommentarer: