22 januari 2006

Kallt kallt kallt var det igår. Jag frös alldeles för mycket om fötterna för att det skulle vara okej, men det är smällar man får ta när man inte har några tjocka vinterskor för att man jämt svettas om fötterna!
Vädret var faktiskt perfekt för ändamålet. Kallt och mycket snö. Vi eldade och grillade korv och marshmallows(hm, stavas det verkligen så?) och drack varm choklad. H fick spela lite hockey, skida mellan koner, gå på tipspromenad och bowla ner colaflaskor, resten av oss tittade på. :)
Självklart hade vi jäger-vätskekontroller väldigt ofta - det är viktigt att dricka ordentligt när man är ute och motionerar!
Väl tillbaka hos M så duchade/bastade de som ville, H fick massage och vi andra gjorde mat(tacos). Resten av kvällen åt och drack vi oss proppfulla. Klockan var nog halv 2 innan vi gav oss av hem.
Blivande bruden, H, bangade ur redan innan kl. 19, men det är en annan historia..
På väg hem stannade vi på jobbet så jag kunde skriva på mina nya anställningspapper, det var ju så jäkla viktigt tydligen att det skulle bli gjort snarast så då är det väl bara att lyda..
Det var ett roligt gäng igår iaf. Många trevliga tjejer! Det känns så mycket roligare inför bröllopet också när man känner lite fler människor.. :)
Idag ska jag göra ingenting hade jag tänkt. Det har gått väldigt bra hittills.. Kanske tvätta en maskin eller två men det är allt!
Jag vill ha godis men orka gå och handla - ibland är det bra att vara lat. ;)

Inga kommentarer: