3 januari 2006

Om det är någon som tror att man får sovmorgon när man har katt så har man FEL.
Fjant har nu börjat lära sig av Affe hur man gör för att få upp matte på morgonen så det kan serveras blötmat;
- göra saker man inte får t.ex. välta, gnaga, krafsa
- ha rejs i sängen _på_ matte
- sitta på golvet brevid sängen och vråla som man håller på att dö
- krafsa allt man har i lådan i en kvart

osv osv

Det finns inte mycket mer att göra än att masa sig upp och ge huliganerna mat, byta allt vatten, hämta tidningen, surfa runt en stund(internet = knaaark), läsa tidningen och sen.. somna om..
Det är DÅ jag sover som allra bäst, när jag varit uppe en stund. Då blir jag sådär lam och supertung och nästan växer fast i madrassen.. Mmm.
Det negativa är att jag kan sova alldeles för länge, typ in på eftermiddagen. Det är inte alls lika skojj när man vaknar då och är helt seg och lite irriterad. :/

Ikväll så blir jag nog av med den tv-möbel och det vitrinskåp som stått i mitt vardagsrum sen jag flyttade in(bytta möbler mot flyttstädning). Äntligen! Just nu är det nämligen rätt trångt i mitt ändå rätt stora vardagsrum.
När dessa grejer är borta så är det bara lite småkrafs som ny färg på väggarna och tavlor och sånt som ska dit och sen är rummet precis som jag vill ha det! Wei!! \o/

Nä, om man ska ta och bläddra lite i DN..

Inga kommentarer: