7 januari 2006

Snart dags att ta sig till jobbet. 17-03 som sagt. Jag mår lite illa faktiskt..
Jag kan inte sluta tänka på hur jävla långt passet är, hur många timmar som är kvar osv. Dessutom gruvar jag för tiden mellan 01.30-03.00 då alla fyllisar kommer från krogen och ska ha korv och vråla och bete sig allmänt jävelilla. Fy fan alltså, det är inte kul.
Men det går ju inte att hitta ett extrajobb som betalar så bra som Statoil. Så att sluta känns bara korkat. Men kanske bäst eftersom jag ogillar det så mycket. Jag trivs jättebra med alla(nästan) kollegor, det är inte det som är problemet utan alla jävla kunder, alla korkade otrevliga störiga jävla kunder. Jag skulle behöva ett jobb utan någon kundkontakt med vanlig 8-17-arbetsdag och med sysslor som bara JAG beror på. Det här ska vara klart till då och då, sen är det upp till mig att fördela arbetet hur jag vill.
Vad är det för jobb som funkar så?! Inga!

Jag borde äta något mer än en tallrik youghurt, annars kommer jag bli på ännu sämre humör. Men jag mår lite illa som sagt.. Jag borde åka förbi Willys på väg till jobbet för att köpa lite goda Powerkings, men det orkar jag fan inte.

Fy så deppigt allt lät nu. :(

Jag fick en garderobsblomma av mamma(de var här en stund nyss)! Jag som tittat på en sån hur länge som helst, men de är ju så fasligt dyra. Men nu har Plantagen 50% på alla gröna växter så då hade mamman slagit till! :)

Inga kommentarer: