9 januari 2006

YES! Nu är jobb-helgen över! Jag är trött som en gnu och har såååå ont i fötterna, men det GÖR ingenting för jag har jobbat klart nu!
Imorgon så måste jag börja ta tag i min att-göra-lista, den har blivit så himla lång.. Det är saker på den som känns skitjobbiga att göra och jag vill absolut inte men jag måste.. Åtminstone göra vissa av grejerna som typ:
- Skruva ut och byta det trådlösa nätverkskortet som sitter i min stationära dator.
- Byta kastrull på IKEA.
- Kasta ut granen.
- Byta husläkare och sen boka tid hos ny husläkare.
- Boka tid för cellprov (uhuu).
- Rensa ut i mitt sovrum där det inte är någon ordning alls!
- Göra upp en ekonomisk plan, som det är nu så bara fösvinner pengar på de mest onödiga saker.
- Strukturera mina dagar, dvs:
- Lägga mig 12 och gå upp senast 9.
- Skriva en veckomatsedel och sen handla efter den(och INGET ANNAT).
- Äta på någorlunda regelbundna tider.
- Börja promenera en timme fyra morgonar i veckan.

Det gäller bara att få tummen ur. Jag är KASS på att få tummen ur..

Inga kommentarer: