2 februari 2006

Igår kom jag faktiskt iväg till bussen så jag hann till föreläsningen klockan 8. Det är inte illa. Not bad at all..
Trots att vi hade flummot så var det rätt intressant föreläsning. Han flyter iväg alldeles för ofta dock, man orkar inte lyssna på sånt sådär tidigt på morgonen. Det är otydligt också om det är verdrtagna teorier eller om det är något han har kommit på helt själv. DET gillar jag inte alls, man ska vara tydlig med varifrån matt fått fakta. Så det så.
Jag satt några timmar och ringde in annonser efter ett maffigt fika där efter klockan 10. Senare på eftermiddagen mötte jag upp min bror och följde med honom när han handlade ihjäl sig. Vi hittade skitfina kläder faktiskt, speciellt jeansen och skjortan var himla fina.. Och inte allt för billiga..
Bio: Fun with Dick and Jane
Betyg: Riktigt rolig. Rätt hjärndöd men sådär asflabb-rolig. Man behöver sånt ibland. :)
Det var riktigt trevligt att hänga med brollan. Vi träffas inte så ofta numera sen jag flyttade hemifrån, men vi kommer mycket bättre överens! Trevlig är han också. När han inte är en snorunge.

Idag hade jag lite sovmorgon faktiskt, började klockan 12. Vi tryckte i oss fantastiskt goda mackor efter seminariet - avocadokräm & bacon ciabatta - innan vi (jag och E)handlade bröllopspresent - korg med italienska apgoda röror. Eftersom brudparet inte är så förtjusta i vin så tänkte vi att några flaskor mumsig öl skulle vara lite smart. Vi frågade en kille på systemet om hjälp och han blev alldeles exalterad och hämtade ett par flaskor från lagret som inte finns med i standard-sortimentet som han absolut tyckte att vi skulle köpa. Det är tydligen en helt otroligt god öl. O.O Han var verkligen supertrevlig, nästan lite för trevlig.. Eller så är det jag som är knäpp.
Nåja, korgen blir jättefin iaf. Finast på presentbordet satsar vi på. ;)
Det tråkiga är att vi inte tror att brudparet kommer uppskatta presenten lika mycket som vi skulle göra. Menmen..
Senare ikväll så ska vi fixa till fotoalbumet med kort från möhippan. Ojoj så fin den kommer bli! Men samma problem där - bruden kommer inte uppskatta det tillräckligt. Det känns lite småtrist att lägga ner tid på de här grejerna då, men vi måste ju fixa det jättetjusigt. Det går inte att lämna ifrån sin något som inte är superduperbra! Ja, vi är skadade. ;)

Inga kommentarer: