26 mars 2006

En sån SEG dag. Jag är så trött så trött och vill bara sova. Det är ju inte så att jag gör någon nyttta - jag bara hasar omkring som någon zombie.
Jag borde verkligen läsa i tjocka kursboken. Det är massor att läsa både i den och sen alla anteckningar. *sucka uppgivet*
Jag förstår inte varför det är så jäkla svårt att få tummen ur! Det går bara inte. Jag kan inte förmå mig att öppna boken. Bara tanken på det är så uäääk att jag får utslag. Hur gör man?
Det kan vara så att jag absolut inte borde plugga nu. Jag har ingen inspiration alls utan så fort jag måste göra någon så sparkar jag bakut och vill bara gräva ner mig.
Men vad ska jag då göra? Jo, jobba. Men med vaddå? Hur svårt kommer det inte att vara att gå tillbaka till pluggandet efter man har tjänat pengar en period? Hur vet man?!

Inga kommentarer: