12 mars 2006

Idag är en sjukt seeeeg dag.
Jag har släpat mig till affären och tillbaka(nähä?) med det är allt.
Det finns flera saker jag kan fixa med men jag orkar inte sätta igång. Uäääk.. Jag tror det beror på att jag inte vet precis hur jag ska fixa med grejerna som det behövs fixas med. Om jag bara såg framför mig hur jag vill ha det så skulle det ju vara lätt att ordna, men nu känns det mest rörigt.. *gnäll gnäll*

Hur förvarar folk egentligen sina smycken och hårgrejer?!
Ja, just du som läser det här. Jag VET att det är några som läser här med aldrig säger något HA!

Är det bara jag som har sjukt många örhängen och spänner och klämmor och allt möjligt skit?! Det finns ju ingen plats för allt! Det slutar med att det ligger i en jäkla röra i en låda av något slag och på det viset hittar man ju ingenting..

Hur fina var inte de här örhängena?! Nej, skärpning!

2 kommentarer:

huldra sa...

Ja, smycken har jag ju inga så de ligger inte någonstans. Hårgrejerna ligger i en röra i en sådan där minibyrå från IKEA, MOPPE eller något liknande tror jag att den heter. Funkar hyfsat. Och killarna är såååå stiliga. :)

huldra sa...

Ja, smycken har jag ju inga så de ligger inte någonstans. Hårgrejerna ligger i en röra i en sådan där minibyrå från IKEA, MOPPE eller något liknande tror jag att den heter. Funkar hyfsat. Och killarna är såååå stiliga. :)