24 mars 2006

Woho, jag har fått paket från Josefssons!
Det jobbiga är att hämta ut skiten på det jäkla utlämningsstället - alla borde ha lantbrevbäring. Mitt utlämningsställe har bara öppet till 19, det är inte alls länge ju. Så vad är poängen då? Ingen alls faktiskt. Ska det vara något så ska det vara öppet till minst 22! Basta!

Jag måste till IKEA också och köpa lakan. Där har jag faktiskt inte varit på flera veckor. De har säkert fått in en massa nya fina saker som jag kommer få sug efter. :/

Åh så svårt det var att skriva inhandlingslista då. Helt plötsligt kommer jag inte på någonting jag behöver. O.O

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du köpt de blommiga små vårskorna eller de mönstrade tyg "gummistövlarna" så är jag djävulskt avundsjuk!

sockerdricka sa...

re petra:
Njäe, ingen av dem faktiskt. Linnen och ett par byxor blev det. jag ville ha ett par skor, svarta streetgympaskorna, men det var så sjukt lång leveranstid på dem så jag struntade i det. :P