17 april 2006

4 kommentarer:

Marie sa...

ååå...vilken sötnos! Jag vill ha en digitalkamera (den enda på jorden som inte har en, känns det som, inte ens i telefonen), så jag kunde dokumentera min tillvaro. Ibland är det bara enklare att lägga upp en bild istället för att skriva en massa ord som ändå inte riktigt säger vad man vill säga.

sockerdricka sa...

Så sant.
Det är min pappas gamla kamera jag använder och den har dessvärre börjat sjunga på sista versen. Jag får väl köra slut på den helt enkelt. :P

sockerdricka sa...

Gick den sönder av sig själv eller hade du sönder den? ;)
Fläck på nosen is the shit!

Marie sa...

hmm...kreditkortstunnt låter lite för ömtåligt för mig. Skulle ha sönder den genast. Sen är jag nog lite för snål för att lägga ut massor med pengar på en grej som är omodern efter en vecka. Likadant med mobiler.

Apropå katter har jag två sötnosar, kolsvarta tvillingar, nästan identiska. Inga fläckar dock.