3 april 2006

Dagen började som en ful-dag;
Inga kläder passade. Jag var ful. Håret var fult. Sminkningen var ful. ALLT var fult.
Väl nere på stan gick det faktiskt över och jag kände mig rätt piffig i min röda nya jacka.
Jag svullade kina-buffé
(mm, vårrullar) till lunch med en kompis, hämtade ut skor och väska från skomakaren och köpte en latte på väg till föreläsningen.
Flum-Tomas var bra idag också, men inte lika bra som sist. Vi fick veta att vi får tillbaka tentorna på torsdag, meningen var att vi skulle få dem idag men det går nog att överleva.
Jag for till IKEA efter skolan och köpte nya lakan - ÄNTLIGEN! Det slank ner ett set påslakan också, brun/vita och supersnygga.
Nu ska jag äta onyttigheter och titta på tv heeeeeela kvällen! :D

1 kommentar:

sockerdricka sa...

re neppy
Pengar till nya lakan stavas IKEA. :)

(har skrivit på)