30 april 2006

Dags att byta jobbskor.
Jag får så ont i fötterna av de jag har att de inte går att använda längre.
Det är ingen fara när jag jobbat utan när jag kommer hem, allra värst imorgon när jag ska upp ur sängen. Då känns det som fötterna ska splittras i tusen bitar och ramla av.
På allvar alltså.
Det räckte med att ligga i sängen i ett par timmar nu och sen gå upp på toaletten..
Ajaja..

Det störiga är att jag inte har någon lust alls att lägga ut pengar på skor jag ska jobba i som kommer lukta död efter bara någon vecka. Alltså kommer jag leta rätt på något gammalt par gympaskor eller Birkenstock-tofflor som inte alls är speciellt bra att gå och stå i hela dagar.

Åh, vilket problem! ;)

2 kommentarer:

Marie sa...

kan du inte få nån hjälp av arbetsgivaren då? Bidrag till skor? Det beror ju på vad det är för arbetsgivare, men de har ju vissa skyldigheter iaf...

sockerdricka sa...

marie
Mjä. Jag vet faktiskt inte hur det funkar. Ingen har nog ens kommit på tanken på min arbetsplats..