21 april 2006

Jag är sååå less i fötterna nu.
En dag i Sthlm är fan för mkt för mig. Jag har vant mig vid lagom stora Uppsala.
Vi började med ett studiebesök på Nationalmuseum för att kika på Rembrant. Det var inte alls speciellt givande. Vi har en alldeles för pladdrig lärare. Jag tappar fokus på en gång och står och tänker på hundra andra saker istället.

En sväng på Lagerhouse resulterade i:



Elvis-servetter.
Elvis-disktrasa.
Kökshanddukar.
Smörknivar.
Ostrivargreja
Rosa och brunt presentpapper som inte fick plats på bilden.

Jag fick äntligen köpa den kalender jag har suktat efter på Ordning & Reda:

En sån kontokortsminiplånbok slank också med. O.O

På väg hem från stationen så hämtade jag mitt Josefssonspaket med en massa roliga grejer i.
Happy days! :)

Jag säger bara.. TUR att vi inte hade mer pengar än vi hade, det finns många farliga affärer man kan handla aalldeles för mkt saker i. *nicka*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka coola saker!

Anonym sa...

Jag vill åxå ha Elvisservetter!!

sockerdricka sa...

Hoho, Elvis IS the man! :D

Anonym sa...

haha. jag stod o fingrade på den där elvis-disktrasan för inte så länge sen, gillade texten ^^

sockerdricka sa...

Ja texten är bäst. *hoho* :)