30 maj 2006

Dagens irritationsmoment.

På ett par av skorna jag köpte igår så blir det en massa klister kvar på innersulan när jag tagit bort prislappen. Jag HATAR klisterrester. Hur jäkla svårt ska det vara att göra prislappar som är lätta att ta bort?! De finns ju redan - jag har sett dem. Varför använder inte alla dem?! Obegripligt!
En affär som endast säljer en sorts vara, skor, förstör dem genom att klistra prislappen I skon på innersulan. Jag saknar ord.

Varför är det så svårt för folk att läsa igenom en text ordentligt INNAN man kommenterar/frågar/whatever? Någon som frågar om en sak som står klart och tydligt i en text vill jag bara slå. Dumma människor!

Måste man stå ute i trappuppgången i flera flera flera minuter(vi pratar säkert en kvart) om ens unge skriker som en stucken gris? Hur kan man inte veta hur sjukt mycket det ekar i en trappuppgång?!

Sådärja. Phew..

4 kommentarer:

Stefan sa...

ahh...skönt att få det ur systemet va;)

i min trappuppgång använder grannarna ekot som en förstärkare för att kunna snacka med varandra från 5 vån till bottenvåningen. Alltid är det sonen som ropar ned till sin morsa...mamma var är min jacka eller ngt liknande och hon vrålar tillbaka...

Anonym sa...

åh, idag är en sådan dag för mig också. mänskligheten i say.

nu har jag länkat dig. hoppas det är ok?

sockerdricka sa...

stefan - Så jäkla skönt tom! Människor borde få lite spö ibland.. Jag gillar din blogg!

egon - Åffkårs.

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»