29 maj 2006

Frisknar till?

Jag tror faktiskt att jag mår bättre idag.
Det jag äter smakar något. Jag är inte lika tät i näsan. Halsen är inte lika igensvullen.
Jag hostar mer, men än så länge är det slemhosta så den gör inte ont och är rätt kontrollerbar. Följer jag standardförlopp så lär jag dessvärre utveckla rethosta inom de närmaste dagarna. DET är inte kul. Speciellt inte på fredag när det är tenta-dags och jag ska sitta 5h i en stor tyst sal tillsammans med en drös människor som vill kunna fokusera på sin tentamen och inte irritera sig på Fröken Hosta.
Hmpf.
Jag hoppas jag får mitt paket från ASOS snarast! *längtar*


Ang. tentan så måste jag bestämma vad jag ska skriva om. Det enklaste alternativet är att skriva om konstens utveckling under 1800 och 1900-tal. Alltså en allmän summering typ. Det som troligtvis skulle ge bättre betyg är en jämförelse(what else?) mellan två konstnärer eller något liknande. Men det är SÅ mkt jobbigare att läsa in sig på.
ÅH, varför är jag så LAT?!

4 kommentarer:

huldra sa...

För att i slutet av den här veckan är det JUNI och varenda vettig människa vill bara ligga stilla någonstans utomhus och ta det lugnt. Själv har jag knappt tre veckor kvar att jobba (och jag GILLAR ju till och med mitt jobb!) men jag tycker inte att det kan gå nog fort ändå. :-D

sockerdricka sa...

Ah, så det är inte fel på mig alltså? :D

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»