2 maj 2006

Jag behöver verkligen klippa mig. Håret är på tok för risigt och har alldeles för mkt utväxt.
Det blir bara så himla dyrt varje gång jag tar mig till frisören - klippning, slingor och några roliga flaskor. Alltså måste jag spara pengar innan jag kan boka tid.
Den tjej jag gått till i flera år nu, i Rimbo, har precis fått barn så hon är inte direkt tillgänglig. Alltså måste jag hitta någon annan, och helst i Uppsala också så jag slipper åka 5 mil för att klippa mig. Det är bara så svårt att hitta någon bra. Man måste ju chansa. Chansa är dåligt.
Jag vill inte att det ska kosta ännu mer bara för att det är något ställe med dyr lokalhyra nere i centrum. Det finns en salong i källaren på ett av husen som tillhör min förening. Hm.. Kanske borde prova där..
Jag tror dock jag vill reka först så det inte bara sitter tanter med papiljotter på rad - not så very good.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska tipsa om min frisör, om du lovar att inte berätta för alla andra om henne för hon är så bäst och jag vill inte att hon ska vara överbokad (hon är nästan det redan) :P. Hon heter Åse och jobbar på StyleLab som ligger in i gränden där vid H-centrum. Världens bästa. Den enda frisör som nånsin gjort som jag bett om.
Lycka till annars :)

sockerdricka sa...

neppy
Really? Ja det låter inte helt ointressant. Inte den här månaden dock, har inte råd med några utsvävningar.. :/

kristina
Hehe, you're secret is safe with me. :P

Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»