11 maj 2006

Jag fick en mini-katalog från HM igår. Det var rea-grejer och allmän utförsäljning.
Självklart hugger jag på det och petar ihop en lång lista via katalogens beställningsformulär online - det vill säga skriver in alla artikelnummer för hand osv. När jag sen vill lägga till grejerna i "varukorgen" så visar det sig att minst 2/3 av alla var slutsålt. Detta har hänt min förut och då visade det sig att jag hade fått katalogen sisådär en vecka efter den egentligen skulle delats ut och därför hade alla som fått den i tid beställt allt jag ville ha.
Det gjorde mig lite putt så jag beställde ingenting bara för att. Hmpf.


Idag så kom jag på att jag jag skulle beställa mer av de linnen jag hittat som är så sjukt sköna och som finns på Josefssons. På Ellos hittade jag 2 superfina omlott-tunikor, en mönstrad och en svart, som jag bara var tvungen att ha!

Jag hoppas de är fina på, tunikorna alltså, linnena vet jag ju att de sitter som ett smäck. ;)

Inga kommentarer: