26 maj 2006

Men vad ÄR det här.
Det gör ont i halsen. Sådär ont så det smakar lite illa och man vet att om 2 dygn kommer jag vara förkyld och tät och äcklig. ÅH, jag vill inte!

Dessutom får jag inget gjort. Jag sitter och häckar hos mina föräldrar(hundvakt) och här finns det verkligen ingenting att göra. Jag har med mig men 5 kilos konstbok som jag borde läsa i men den har jag inte ens tagit upp ur väskan.
Jag har tenta på måndag och omtentatillfälle nästa fredag. Som det ser ut nu lär jag skriva måndagens tenta på fredag istället för jag kommer verkligen inte få tummen ur nu när jag listat ut hur jag ska kunna skjuta på pluggandet i typ 5 dagar.
That's sockerdricka i ett nötskal.
Yes box.

Hundens päls blev übermjuk av det schampo vi använde igår. Imponerande måste jag säga.
Min bror har inte lyckats föra över korten från kameran till datorn än så ni får inte se hur hon ser ut.
Än. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»