30 maj 2006

Smaken borta. Igen.

Nej nej nej. Nu är smaken borta igen.
Den kommer fram korta sekunder men sen försvinner den igen. :(
Jag tror inte jag har lyckats förmedla hur otroligt jobbigt jag tycker att det är när jag inte känner smaken av vad jag äter. Besvikelsen är enorm när jag har ansträngt mig och gjort goda mackor på gott bröd och sen när jag tar första tuggan inser att jag inte kommer känna hur det smakar. Då kan det lika gärna vara! Vad är vitsen att äta när man inte känner något? Jag menar att man inte ens känner mättnadskänslor när man inte känner smak.
Det tråkiga är att, trots detta, finns sötsuget kvar. Såklart. Vem trodde något annat?

Var är det soliga vädret?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske du börjar bli förkyld`? D blir så ibland :(

SixesAndSevens sa...

Ät inte yoggi om du inte har smak!! (Om du nu inte gjort det redan.)Kallt slemmigt och ingen smak... vidrigt! Tappar alltid smak och lukt av nässpray. (intressant, va!) :)

sockerdricka sa...

persita - ja, jag ÄR förkyld.

sixesandsevens - Haha, ska undvika yoggi. Tappar smak AV nässpray? Nässpray är min bästa vän!

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonym sa...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»