5 juni 2006

Muppar på jobbet.

Av alla muppar på jobbet igår var det tre som stod ut.
  • Kvinnan som kört vilse och skulle till Rimbo/Norrtälje men som mumlade för sig själv oavbrutet och gjorde konstiga grimarser när jag fösökte beskriva vägen. Tänk att sånna som hon är ute och kör.
  • Kvinnan som tittade på mitt ansikte/överkropp hela tiden jag slog in hennes saker i kassan och packade ner dem i en påse och tillslut sa, men släpig röst:
    - Vilket fint namn du har..
    Mina kollegor låg på golvet och skrattade när hon hade gått.
  • Killen som när jag frågade om han hade en krona över hittade en i fickan och sen sa
    - Ja, det har jag! Hur visste du det? Har du varit i mina byxor och kollat?!
    Om inte det var sådär pinsamt nog så bredde han på och fortsatte:
    - Hittade du något annat roligt när du var där och rotade?
    Jag tror inte han menade något med det utan bara försökte skojja till det men det blev lite fel kan man väl säga..

2 kommentarer:

huldra sa...

T säger att han får sådan lust att jobba där igen när han hör sådant. :D

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»