20 juni 2006

Uppdatering.

Utvecklingssamtalet gick bra.
Jag fick fram det jag ville, han verkade lyssna och uppskatta det jag sa.
Jag fick höra hur bra jag är vilket alltid är så fasligt trevligt. :)
Chefen framförde, ytterst diplomatiskt, att han tyckte jag skulle visa mer av min glada och positiva personlighet i kundbemötandet. Att det skulle göra det lättare för merförsäljning och också att det skulle vara bra för min egen skull.
Jag har ingen större lust att öppna upp mer än jag gör. Det är ändå bara någon som måste såga mig vid fotknölarna på något sätt och då går luften ur vilket tar tid att bygga upp igen. Alltså håller jag en lagom trevlig nivå hela tiden så jag slipper tappa luften över någon idiot.
Men jag tog åt mig. Ska absolut tänka på det.

-----

Jag blev ledig imorgon! Hela två dagar på raken.
Har tänkt våldsgästa mina päron och se till att de får bjuda på middag och sen sällskap till fotbollen. ;)

Nu är det alldeles för sent.
Natt natt.

1 kommentar:

mikebike sa...

men västen då?? blir det täckväst??? mohahahhaa