3 augusti 2006

Datoruppdatering..

Jag fick äntligen(minst sagt) tummen ur röven och pillade lite med minnena i datorn och det har, mycket riktigt, visat sig att ena minnet är pajj. Det är alltså därför datorn betett sig som en jäkla mupp den senaste tiden. Det var inte ens jobbigt att kolla upp men ändå så har jag inte gjort något åt det på flera månader.
Story of my life..

Intresseklubben noterar?

---
Jag blev tvungen att aktivera den här jäkla word verification-grejen tillslut ändå. Jag har väntat in i det sista men nu får jag jobbiga spam-kommentarer titt som tätt så nu gick det inte längre. Förlåt..

2 kommentarer:

huldra sa...

Ja, med den lilla plutmunnen måste det vara pappans gener. Själv är man ju utrustad med ett ordentligt GAP (det är bara för att alla de stora tänderna skall få plats). :-D

SixesAndSevens sa...

Angående spam: det brukar räcka med word verification i några dagar. Sen kan man ta bort det igen... I fall du undrade... :)