18 augusti 2006

Ledig.

Äntligen en ledig dag!
Jag ska inte röra mig utanför dörren över huvud taget. Jag ska äta och sova och titta på tv/film och kramas med mina tissekatter. That's it.
Dagen kommer avslutas med ett bad och en natt i rena sängkläder. Sweet heaven.

I helgen är det Statoil. Långa jävla pass. Jag ville byta bort dem men som vanligt så är ingen intresserad av att jobba. Jag trodde själva poängen med en lista på extrapersonal var att de var sugna på att jobba när det fanns pass, men det är fel.
På måndag ska vi tillbaka till Enköping och kanske sälja något om vi har tur. Som det är nu har vi tjänat in till bensinen, dvs sisådär 400kr. Nåja, går det inte bättre så lägger jag ner. Rakt av bara. Någon jävla måtta får det väl vara!
Tis-ons ska jag med Statoil-gänget på 24-timmars-tjosan. 5-kamp och middag och alkohol och Gud vet vad. DET ska bli riktigt sweet. Är det något vi kan på vår station så är det att festa. :D

Dags att placera sig i soffan.

Inga kommentarer: