9 augusti 2006

Oh, crap.

Nu har jag hittat något mer jag vill ha..

En Sony Ericsson Z530i. Den är SÅ fiin och liten och kostar under 2000kr.
Jag hittade några lådor med den på jobbet, som jag antar att vi ska sälja såsmåningom, med Felia kontantkort(som jag antar att man inte behöver använda?). Hrm. Sugen blev jag.
Min stackars gamla Z600 har gjort sitt kan man säga. Den stänger av sig själv och hänger sig titt som tätt vilket är rätt irriterande.
Hrm. Får se hur det går med Enköpingsgrejen.. Cash cash..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Antar du inte jobbar på Felia? :)

smultronpaj sa...

Jag har just ett Felia kontantkort och jag är faktiskt supernöjd. Jag har mottagning överallt och det hade jag inte förut. Dessutom ringer jag så sällan att det faktiskt lönar sig att inte ha ett abonnemang.

sockerdricka sa...

stefan - Haha, nejdu. :P

smultronpaj - Jag har Comviq abonnemang och är supernöjd så det tänker jag inte byta bort. :)