16 augusti 2006

Oskarp.

Var tar all tid vägen egentligen? Den måste upplösas i något svart hål eller något liknande. Helt plötsligt så är klockan snart 11. Nyss var den 6. Jag vattnade lite blommor, tittade en stund på tv och nu har hela kvällen gått! Känns hur snopet som helst. :/
Jag skulle kunna somna direkt när jag kommer hem runt kl. 17, men det är ju så tidigt så då håller jag mig uppe och bara sådär är klockan mitt i natten och jag sover alldeles för få timmar och det känns som jag ska DÖ när klockan ringer. Same thing every day.

Jag är aldrig sen till saker. Det bara är så. Är oftast sådär tidig att jag måste vänta. Den här veckan har jag dock kommit på pricken när jag ska vara där. En gång kom jag till och med sent några minuter. Vad är det med mig?! Jag kan inte komma iväg hemifrån i tid. Jag VET hur lång tid det tar att köra men ändå kommer jag inte iväg. De sista 10 minuterna innan jag bör åka försvinner på 30 sekunder och helt plötsligt är jag sen.

Usch. Allt blir helt förvirrat när något sånt här händer. Har ingen koll och känner mig allmänt suddig.

4 kommentarer:

smultronpaj sa...

Du kanske är gravid?

sockerdricka sa...

Well. För att bli gravid tror jag mig veta att man måste pyssla med vissa saker som jag inte gör för tillfället.

smultronpaj sa...

jaha, nehej nä du borde ju veta. Annars var det ett rätt tydligt tecken vid båda mina graviditeter. Kom aldrig i tid till nånting.

Marie sa...

japp...tiden är svår att förstå. Mina funderingar i frågan: http://tankensvindlar.blogspot.com/2006/06/tiden.html