1 september 2006

Åh. Pucko!

Jag var precis dum nog att säga ja till ett förmiddagspass på ett Statoil här i Uppsala imorgon. Why? Jag tycker att jag är rätt bra på att ljuga som en gud när det är nödvändigt men ibland slår det bara slint och jag kan inte komma på någonting trovärdigt. Jag lyckades avstyra ett hela-dagen-pass så det är väl iaf något..
Man vet inte var någonting är eller hur någonting funkar eller vad det är för jäkla kod ut på lagret! Och hela morgonen kommer jag få höra: "Är du ny här?!" Varför undrar folk det? Skulle aldrig falla mig in att fråga någon på Willys om de var nya! Herregud, det visar väl bara att man är där ALLDELES för ofta? Get a life.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ett enda ord: Köttskalle ;)

Stefan från sugbloggen...hörru det verkar inte lira att kommentera här om man är en old school bloggerlallare...fan måste jag oxå byta till beta?

sockerdricka sa...

Men ÅH, har du inte BYTT än. Du är så UTE! ;)

Anonym sa...

jag vägrar byta...!


konservativ is my new middelname

det var fan i mig bättre förr...haha

steffo sugisen du vet

sockerdricka sa...

Det tråkiga är ju att alla såsmåningom kommer behöva ändra.. *muhahahaaa*