9 september 2006

Lördag i Uppsala.

En sväng på stan med mina kära päron. Vi kikade i resekataloger eftersom de (tydligen - ingen berätta ju något för mig längre) ska iväg över nyår när pappa fyller 60. De vill åka på kryssning på Nilen. Jag är inte alls avundsjuk. Det är ju inte alls precis de vi läste om i Konstvetenskapen.. *mutter*
Vi fikade på Unico också. Det har bara goda saker där. Mamma noterade att det var en låg medelålder på det stället. Det gör dock ingenting när allt smakar mums.
Jag köpte en stegräknare på Clas Ohlsons som jag givetvis var tvungen att sätta på mig på en gång och jag kan meddela att från stan och hem går jag 1334 steg. Man ska gå 10000 steg/dag.

Det verkar som jag kommer bli av med mina Dr. Martens som jag tänkt sälja i flera år men aldrig fått tummen ur. Men NUSÅ. :D

Snart - middag och viiiiiin..

Inga kommentarer: