22 september 2006

Läsvärt.

Nu har jag utökat min lista på Läsvärt här till vänster. Det tar ett jäkla tag att gå igenom folks listor och försöka hitta något som är bra. Det finns förvånansvärt mycket skit där ute. Ja, jag har rätt att säga det eftersom min blogg är det mest välskrivna, berörande och intressanta ni kan hitta..
Varför är det så många som "tar en paus"? Vad är det för jäkla fasoner? Har man väl börjat så får man fan se till att fortsätta till världens undergång.
Nu har jag ont i ryggen och i nacken och i armen efter att ha läst alldeles för intensivt och länge från en datorskärm.
Tror hunden ska få kissa och sen ska vi sussa. Jag och djuren.

7 kommentarer:

smultronpaj sa...

Jag kan inte se några länklistor eller nånting på sidan av din blogg. Jag kan bara läsa inläggen och de ligger som en spalt i mitten med ingenting på sidorna. Varför?

smultronpaj sa...

Jo förresten det kan jag om jag scrollar längst ned på sidan. Ska det vara så?

sockerdricka sa...

Nej, så ska det inte se ut men du använder explorer va? För jag testade själv precis och i explorer ser sidan ut som du säger men i firefox funkar den som den ska. Ingen aning om varför det är så..

smultronpaj sa...

hmmm. mystiskt. Ska ta upp det med dataansvarig här.

sockerdricka sa...

Ja, det får du göra. :) Börja använd firefox!

Stefan sa...

förmodligen är det mellanspalten, dvs där posterna hamnar som är för snålt tilltagen, vilket gör att IE fuckar upp allting...

gahhh hatar IE, men FF suger den med för att inte tala om safari, eller netascape, opera...fan inget duger....;)

sockerdricka sa...

FF suger inte alls! Och hör sen! :)