2 september 2006

Summarum.

Jag jobbade 5h idag på Uppsala-Statoilet och jag kan ärligt säga att det känns som jag hade 20 kunder. Då är alltså inte hyrbils- eller hyrfilmskunderna inräknade såklart, men ändå. De har massor av hyrbilar och massor av hyrfilmer så hela dagen har det varit kö vid bildatorn och det har ramlat in film efter film. Det kändes jättekonstigt att vi var 3 personer från kl. 8, men det behövdes verkligen. Enbart för biluthyrningen då alltså..
Nu är det så att det här är den störtsta flytthelgen på hela året så det var extra mycket tryck, men ändå.

2 kommentarer:

huldra sa...

Jag trodde att det var 1 oktober som var den (traditionellt) största flytthelgen? :)

sockerdricka sa...

Ja, kanske det. Vad jag har hört de senaste dagarna är att det är den här helgen men man vet ju aldrig - folk har ju fel. :)