24 september 2006

To do.

Bara för att reta mig själv har jag gjort en lista på saker som behöver fixas i lägenheten..

Sovrum:
  • Måla om - vitt
  • Expedit bokhylla från IKEA som rumsdelare
  • Byrå
  • Sängbord
Vardagsrum:
  • Måla om - vitt med brun fondvägg.
  • Hylla i ek över soffan
  • Fåtölj till bokhylledelen
  • Stor växt/lampa till det tomma hörnet
Klädkammare:
  • Fler hyllplan upp till taket på höger sida(väskförvaring)
  • Hyllor för skoförvaring
  • Dubbla klädstänger
Förråd:
  • Lagerhyllor och kartonger
  • Klädstång/tyggarderober
Hall:
  • Måla om - kanske gult..?
  • Bra liten förvaring av jackor och skor.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Blev sugen på rabarber bara jag såg namnet på din blogg *skrattar*
To-do-listor tillhör min favorit! Härligt när man kan kryssa av saker man fått gjort... men segt när man ser allt som man borde göra men inte kommer någonstanns.
Hoppas du får ordning på allt!
Lycka till!

sockerdricka sa...

Hehe, jag rabarber är gott. Speciellt i en kaka dessvärre..

smultronpaj sa...

gult är snyggt. det har jag haft också men jag tröttnar fort. Jag tror på något annat lite ljusare/lugnare osm grått/blått/vitt eller så.

sockerdricka sa...

Det är gult redan i hallen men en sån "svampad" tapet med en bård mitt på väggen och det tycker jag INTE är fint. Färgen är dock fin. Det ger en varm välkomnande känsla..