15 oktober 2006

Ansökningsbekymmer.

Idag är det den 15:e oktober. Det är sista ansökningsdagen inför vårterminen 2007. Eftersom det är en söndag så får man söka även imorgon på studera.nu men jag hade tänkt göra klart det ikväll. Sidan är dock lite smått överbelastad och snigelseg så jag tror att jag väntar till imorgon. Förstå hur många som är lika sent ute som jag och söker sista(egentligen) kvällen. Skulle vara intressant att se när folk söker och hur stor andel som söker sista dagen.
Jag får väl vänta till imorgon då kanske även om det känns lite osäkert. Men det står faktiskt att sista dagen är imorgon på den websidan. Faktiskt.

Sen är ju frågan VAD man ska söka. *ÅNGEST*

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, så jag känner igen mig ;-)
Jag sökte faktiskt mitt på dagen idag, och då funkade allt, men min sambo sitter nu och sliter sitt hår...

Lycka till imorgon - nu får du ju en hel natt till på dig att bestämma vad du ska välja...

T