23 oktober 2006

Busy day.

I tid, som jag är till förbannelse, stod jag på plats 40 min innan utsatt tid. I regnet. Men skulle jag tagit det senare tåget så hade det givetvis gått sönder i Knivsta, för kan det gå fel så går det fel som vi alla vet.
Jag tror det gick bra, det kommer visa sig senare i veckan. *andas*

Jag vad även hos min gynekolog - jag har hittat en helt fantastisk gynekolog-kvinna - och det resulterade i 2 elektroniska recept som jag sen hämtade ut av en mycket trevlig kvinna på Apoteket(!). Hon ska se till att jag kan komma åt mina recept via deras hemsida. Mycket smidigt om det är små askar. Fraktfritt till årsskiftet också! Är man lat så är man.
Elektroniska recept är skitsmart överhuvudtaget. Klart man ska slippa hålla reda på jobbiga lappar!

2 kommentarer:

smultronpaj sa...

Hoppas det gick bra och att du kan sova i natt.

sockerdricka sa...

Hoppas jag med. :)