14 oktober 2006

Födelsedag!

Ett tecken på att man har blivit gammal är att man somnar utan problem kvällen innan man fyller år. Ett annat tecken är när man inte kan komma på något att önska sig utom praktiska saker som möbler och köksgrejer. Det känns faktiskt rätt tråkigt att det har blivit så. Jag ÄLSKAR ju att få presenter. Paket är hur kul som helst och det kommer jag garanterat tycka hela livet.
Idag kommer jag få presenter. :D

Jag har gjort brownies som jag inte har någon aning om hur de kommer smaka. Det står hallongrottor i ugnen som fick Maizena-redning i sig istället för majsena-mjöl så det ska också bli intressant att se hur de smakar. När jag har gjort en vinbärskaka(som ALLTID blir god) så har jag lagat klart för idag. Sen ska det städas lite och sen är jag nog klar. Byta kattsand också. SEN klar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis Jenn ;)
Ha en riktigt bra födelsedag!
kram kram!

Marie sa...

grattis på födelsedagen! Det är kul att se att jag inte är den enda som tycker det fortfarande är kul att fylla år!

smultronpaj sa...

Ja må du leva uti hundrade år. Hurra hurra hurra hurra!!!!

smultronpaj sa...

Förresten kan jag berätta att du så småningom kommer att börja önksa dig saker igen. Det kommer med åldern, eller kanske när hemmet börjar bli mer eller mindre komplett.

sockerdricka sa...

Tackar tackar. ;D