20 oktober 2006

Hälsa på föräldrar.

Jag har ett par skor och hostmedicin som min mamma behöver och eftersom jag inte jobbar i helgen så tänkte jag åka dit med det idag. De tycker det är trevligt när jag kommer och jag tycker att det är trevligt att hälsa på. Men det räcker med en stund - typ en middag och en kväll framför tv:n - sen är det nog. Det finns inget att göra där och det är ju inte så att de underhåller mig hela tiden utan det slutar med att jag följer efter dem som något jäkla mongo och tittar på när de gör andra saker.
Jag tror att de vill att jag ska stanna över natten och bara hänga dären stund. Jag tror att de vill att jag ska ta med kissarna också(mest pappa), men då blir det en sån affär av det hela. Saker som ska släpas hit och dit.
Jag önskar att jag inte hade ett sånt samvete som jag har.

2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

I hear you sister! Det är samma sak här... Önskar att brorsan hade liiite mer samvete. Om inte annat för att göra livet lite lättare för mig som släpar runt på morsan i princip överallt ;)

sockerdricka sa...

Jag har också en bror som borde ha lite mer samvete. Han bor tom hemma!