10 oktober 2006

Inredningspanik.

Nu blir jag sådär jobbigt handfallen. Jag vet inte vad jag ska stoppa i den nya rumsdelarbokhyllan. Den blir plottrig på en gång när man ställer dit böcker eller skivor. Plotter är dåligt. Men man kan inte fylla alla 25 hål med fina saker heller, då ser det ut som en prylaffär. Det finns korgar som passar precis i hålen, jag har 3 st redan nu men kan ju skaffa fler. Det finns röda plexi-lådor också. Hm, rött kan ju bli en bra accentfärg i sovrummet..
Var ska man förvara skivor? Köpa lådor på IKEA och ha dem i? Jag lyssnar så sällan på dem som det är(all musik på datorn) så det kanske skulle funka..
Meningen var att alla skol-böcker och uppslagsböcker och liknande skulle stå i den här bokhyllan men det är nog dumt. De får åka tillbaka till vardagsrummet. Uppslagsböckerna kanske får stå kvar.

Åh. Jag blir galen när jag inte kan se hur jag vill att det ska se ut!

Inga kommentarer: