12 oktober 2006

Min bror.

När han bjuder till så är han en superkille.
Hur han är när han inte bjuder till behöver vi inte ta nu för då slutar jag aldrig gorma.
Han kan inte komma på mitt kalas på lördag så han ska ta ut mig på middag och bio imorgon. Aaww, jag blir alldeles rörd. Skitlöjligt, men jag blir så glad! Han är världens roligaste och mest lättsamma person när han vill. Jag skulle vilja vara kompis med honom, det lär vara hur kul som helst. Han borde ha bättre kompisar än han har tycker jag.
Dessutom måste han hitta en tjej snart så han inte behöver gå ut på krogen 2ggr/vecka. Detta får mig att undra hur många fester han fått tacka nej till för att han ska hit imorgon. :P Eller han kanske hinner med både och, snabbhänger med sin syster och sen spurtar hem och går ut. Man vet ju aldrig.

Det ska bli roligt imorgon iaf! :)

Inga kommentarer: