30 oktober 2006

Vill också ha semester.

Imorgon bär det av till mina päron. De är inte hemma utan jag ska vara hundvakt resten av veckan när de är på Malta. Ja, det stämmer, de är utomlands och förkovrar sig. De jäklarna.
Det skulle inte sitta helt fel, en vecka(eller 2?) på något varmt ställe och inga andra mål än att sola, bada, läsa, äta och dricka. Mer behöver man inte. Inga jäkla utflykter eller annat tidsödande bara ledig tid att göra vad man vill med.
Precis nu också när det börjar bli kallt och eländigt. Det är grått och rått. Folk blir deppiga och trötta. Alla skulle få en solsemester någon gång under hösten!

Min bror är också hemma, han jobbar, och det ska bli intressant hur dåligt vi kommer komma överens den här gången. Lika dåligt som alla andra gånger gissar jag på. Det spelar ingen roll hur fantastiskt tålamod jag har, det brister ändå tillslut efter några dagar tillsammans med honom.

4 kommentarer:

smultronpaj sa...

ÅÅÅh soool. Vill haaaaaaa

SixesAndSevens sa...

Varför måste du vara hundvakt om brorsan är hemma..? *funderar*

sockerdricka sa...

smultronpaj - Jaaaa!

6&7 - Jadu, dels jobbar han och dels är han inte betrodd.

SixesAndSevens sa...

Okej... (Frågvis är mitt middlename...)