4 november 2006

Kola i hjärnan.

Att jobba 12h är för lång tid.
Speciellt om man ska vara tillbaka nästa dag, 12h senare för att jobba 10h.
Det låter gnälligt men jag blir trött och seg i huvudet och får ont i fötterna och tappar helt initiativförmågan - de sista 3h gjorde jag ingenting annat än att stå och glo i kassan.
Kommer hem, helt slut. Måste duscha(så jag slipper imorgon bitti) vilket kommer göra mig jättetrött men jag kan ju inte lägga mig NU alltså tvingar jag mig själv att vara vaken och hux flux är klockan halv 1 på natten och jag ska upp om 5h.
Imorgon ska jag dessutom jobba med S. S är ett pucko, ett riktigt genompucko. Han pratar oavbrutet vilket gör att jag blir otrevlig och inte svarar på frågor och springer omkring hela tiden så jag ska slippa en lugn stund i kassan med honom för då blir jag galen av allt kackel.

Nåja, på måndag får jag sova.. *mantra*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med. Att jobba 12 timmar är alldeles för lång tid. Trevlig blogg du har!

sockerdricka sa...

Tack! :)