17 november 2006

Ångrat mig.

Jag vill inte ha en SE Z610i längre - var och klämde på den och den känns inte alls bra, bara plastig och innehållslös.
Jag vill ha en K750i. Det är den SE-telefon som fått absolut bäst betyg på de siter jag kollat in. Alla är fasiken nöjd med den.
Den har typ allt också. Lagom bra kamera - jag använder min suveräna digitalkamera till att ta kort. Inte telefonen.
Använder min suveräna ipod mini till att lyssna på musik - inte telefonen. Dessutom kostar den runt 2000kr nu vilket är skitbra.
Steget upp från den telefonen är K800i. Min bror har den. Men nääe, vad ska jag med den till? Betala nästan 4000 pix för kamerans skull låter inte speciellt lockande.
Kruxet är att jag vill ha det senaste såklart. Ska jag väl skaffa ny mobil så får den ju inte vara outdated på något vis.

Någon som har några tips?

4 kommentarer:

huldra sa...

Har du pratat med T om den? Han är väl inte helt och hållet nöjd med sin efter vad jag har förstått...

sockerdricka sa...

Okej, jag förstod det som den var bra..
"har en k750i nu, grym!" :)

huldra sa...

Jaså, när jag hör honom är det bara en massa gnäll. Den där joysticken är tydligen värdelös i alla fall. Å andra sidan är han väl vad man kan kalla en "hard user". :-/

Anonym sa...

Har haft min K750i i ett år nu och är SUPERNÖJD! Inget strul alls. Batteriet varar länge och kameran är bra. Rekommenderar den verkligen! //Tasse