29 november 2006

Smidigt Comviq!

Eftersom det enda jag önskar mig i julklapp är en ny mobil så är jag faktiskt så fräck att jag räknar med att det är vad som kommer ligga under granen. Det är en 3G-telefon jag vill ha och igår kom jag på att jag inte riktigt fattar hur det funkar. Jag vill ju kunna surfa via 3G på mobilen och det lär jag inte kunna med mitt gamla GSM-kort som jag haft.. skitlänge.
Gissa hur förvånad jag blev när jag ringde kundtjänst och fick veta att de då bara skickar mig ett 3G-SIMkort. Utan kostnad. Utan något glapp när man byter kort och med leveranstid på 2 dagar.
Så lätt går det aldrig. Alltså känns det som jag kanske blivit lurad på något vis.. O.o

Tjejen på kundtjänst ville givetvis få mig att binda upp mitt abonnemang och köpa en telefon av dem och började direkt rabbla summor hit och dit. När jag vänligt(nåja) men bestämt sa att jag faktiskt inte vill ha någon telefon av dem utan att jag bara vill att hon ska svara på min fråga blev hon genast lite småirriterad och avslutade samtalet fortare än fortast.
HA!

Inga kommentarer: