19 november 2006

Uppdatering.

Jag skickade brevet till min bror och igår kväll så pratade vi en lång stund på msn. Han höll med om allt jag skrivit och skämdes och bad om förlåtelse. Han hade fått tårar i ögonen när han läst det och säger att han tar det på fullaste allvar.
Han kommer knappast ändra på sig magiskt men det känns som han är en bit på väg. Jag fick förklarat för mig varför han är som han är och det kändes som han förstod att han faktiskt kan prata med mig om han vill. Jag ÄR bra på att lyssna och förstå.
Jag hoppas det fortsätter på samma sätt och blir bättre. Jag märkte att han ansträngde sig idag när jag var där och åt middag och det känns riktigt bra! :)

2 kommentarer:

smultronpaj sa...

Men vad skönt!. Tur att du fick ändan ur och skickade brevet.

sockerdricka sa...

Ja, det blev ju bra tillslut. :)