19 december 2006

Julklappar klara.

Alla julklappar ordnade, allt som fattas är paketet från bokus och det ska vara på G.
Jag hittade en perfekt presentkorg på ÖB, egentligen är det en tvättkorg, men wtf. Den är helt vit - perfekt till julklapp! Goda röror på Martina i Boländerna hittade jag också. Den butiken är förövrigt enorm - man kan köpa färdigluncher där och vad jag såg verkade det hur gott som helst.
För hundra kronor får man rätt många chokladpraliner märkte jag. Chocolat är en farlig butik.

Alltså, mamma och pappa får en presentkorg med:
- 2 flaskor vin, 1 rött och 1 vitt
- Kaffe och grönt te från Tehörnan
- Senap i Höganäskruka från Apoteket
- Olivolja och några burkar gott från Martina
- En söt presentask chokladpraliner från Chocolat
- Hemmagjorda saffransskorpor
- Pappa: bok, mamma: ljuslyktor

Bror får en hushållshandbok och lite manliga L'oreal-grejer

Det låter väl rätt okej? *nöjd* :)

5 kommentarer:

Sandra sa...

Jättebra saker, gillar speciellt presentkorgen till mamma och pappa. Önskar att jag vore klar med julkklapparna

j sa...

vilka bra julklappar!

smultronpaj sa...

skitbra.

sockerdricka sa...

Thank you girls! :)

Anonym sa...

Låter bra detta!