2 januari 2007

Bra dag på Statoil.

- Pappan i den inavlade idiotfamiljen gav mig en kram när han önskade god fortsättning. Hela den familjen luktar kattpiss. Mamman har svamp under alla naglarna. Men de är trevliga.
- Den medelålders norska mannen, som av någon anledning är extra förtjust i mig, blev superglad när han fick en diamanttvätt för sitt fullstämplade tvättkort istället för en guldtvätt och menade att jag är en helt fantastisk kvinna och kramade min hand.
- Den läckra killen hälsade genom en kollega att han tycker att jag är både söt och charmig och cool och rolig och fick även kollegan att vidarebefodra hans nummer till mig. Synd bara att han är en skitstövel som knullar runt rätt bra och som är bad news enligt allt jag hört. Alltid kul att få komplimanger dock.

Det var min nyårsdag. :)

2 kommentarer:

mikebike sa...

shit, vilken händelserik nyårsdag. låter härligt. hahahah tänk att det ska vara så enkelt att få omdömet fantastisk som statoilanställd. diamanttvätt. wow!

sockerdricka sa...

Hörrudu, man ska inte underskatta värdet av en diamanttvätt! ;)