10 januari 2007

&&¤"#¤"%&!!!

Men jävla fan så irriterad jag blir.
Jag gick ju med i Månpocket direkt i höstas. En tjänst som är helt web-baserad och går ut på att man prenumererar på pocketar fraktfritt. De blir även billigare och billigare ju fler man beställer. Perfekt för mig som slukar kriminalpocketar.

Första nyhetsmailet kom som det skulle.
Andra nyhetsmailet i december kom aldrig och när jag uppmärksammade kundtjänst om detta(via mail då eftersom det är en web-baserad tjänst) och gjorde en beställning några dagar försent så fick jag ingen hjälp. De menade att nyhetsmailet fastnat i mitt spam-filter(jag HAR inget spam-filter till den adress de fått och dessutom fick jag ju det första nyhetsmailet) och dessutom skulle jag få vänta med att få de böcker jag beställt till utskicket i januari för de gör bara ETT utskick/månad. Inga undantag. Trots att det är inte mitt fel att beställningen gjordes för sent.

Nu är det januari. Tror ni jag har fått något nyhetsmail för januari?
Nej nej nej. Inte då.
Har mailat om detta IGEN och får samma lama svar om mitt spam-filter.
Jag blir fan galen på sånt här! Hur jävla svårt ska det vara? Jag är fan kund! Kundtjänst ska fixa problemet åt mig på en gång inte maila tillbaka skit till mig, jag är inte intresserad! Dessutom ska de låta mig göra en beställning och skicka den åt mig på en gång!
KUKEN!
Nu skickade jag ett surt jävla svar tillbaka, funkar inte det säger jag upp skiten och kontaktar Månpocket(dvs original-organisationen)!

Inkompetenta jävla idioter.

Inga kommentarer: