12 januari 2007

Mer gnäll.

Om 5 minuter ska jag åka till jobbet för ännu en idiot-helg. Jag vet att jag är jävligt gnällig, men de här sena passen suger på riktigt.
Jag tycker att man ska få välja själv om man vill jobba till efter typ 00.00. Jag har inte valt det, det har aldrig hänt på de år jag jobbat där att vi haft pass senare än så heller förutom nu då, då vi jobbar till 03.
Det är en helt annan stämning sådär på natten och en helt annan grupp av kunder varav de flesta är fulla och jävliga och jobbiga. Det är större risk för obehagliga situationer och det känns knappast säkert att gå till bilen där mitt i natten.
Halva passet är en enda väntan till krogen stänger och fyllisarna kommer. Det är inte roligt.

Dessutom ska jag jobba med B. Ensamma. Åh, så fruktansvärt tråkigt!

Inga kommentarer: