12 januari 2007

Snabba ryck.

Jäklarns.
Det ringde precis en jättetrevlig sköterska och meddelade att jag fått operationstid till nästa torsdag. Hon skulle bara kolla om det funkade eftersom det gick så fort så jag kommer få en kallelse på posten också.
Jag ska dit på onsdagen i några timmar(halva dagen typ) för genomgång: prata med sköterska, prata med narkosläkare osv.
Operation på torsdag eftermiddag och sen får jag ligga över där till på fredag vilket blir rätt perfekt för då kan mamma hämta mig på fredag. Iof så kanske man får sjuktaxi för sånt?

Jag är så GLAD över att det ordnade sig på en gång så jag inte skulle opereras när terminen börjat(om jag nu skulle komma in) och i och med det missa en massa.

Läskigt. :)

2 kommentarer:

huldra sa...

Jaha, då kan du ju inte komma till oss nästa torsdag? :)

sockerdricka sa...

re huldra
Nä, precis. Sego. ;)